12:e April

Hej på er :)!

I helgen har jag haft fullt upp så har inte suttit vid datorn.

I fredags var jag bara hemma. Framåt eftermiddagen/kvällen kom min vän Linda och hennes pappa hem till oss (han känner mina föräldrar) Det var riktigt trevligt att träffa Linda igen, var allt för längesen. Vi satt och tjötade i köket om allt möjligt och käkade hallonpaj och vanilj sås, mums. Vid nio tiden gick vi ut på en långpromenad, skönt som fasen! Vid halv elva åkte dom hemåt.

I Lördags var jag i stan med Sanna och fikade och snackade skit, like always. Okej, inte alltid. Men tjejer är bäst på att snacka skit, det måste ni hålla med om! Men det var mysigt, roligt och trevligt, det är det alltid :)!
På kvällen var jag på tjejkväll hemma hos Johanna :) Dock saknades Maria, tråkigt!

I går (söndag) var jag i stan med Jenny. Vi sprang runt som två kåta kaniner och letade efter en uteservering där det fanns sol och där det inte var så mycket folk. Hittade vi något? Nej!. Tillslut hamnade vi på en uteserveing på ett café, dock var det ingen sol där. Surt!
Vi sprang även runt som två tokar och letade efter en skinnjacka till mig. Bottennapp där också.
Förövrigt så var det sjukt varmt igår och vi gick och köpte var sin mjukglass och satte oss i solen och stekte. Mumsigt!
När jag sedan kom hem så kände jag mig väldigt trött, illamående och självklart en fet huvudvärk på det.  När jag kröp ner i sängen så tänkte jag "Fan vad skönt det ska bli att sova". Men kunde jag somna? Nej. Liksom vad är det för fel om man är skittrött men inte somnar? Jag låg och vände och vred på mig i en timme minst. Tillslut insåg jag att jag inte skulle somna så jag låg och stirra i mörket ett tag till, tankarna flög runt som aldrig förr. En tanke som slog mig var att: Varför springer jag runt och letar efter en skinnjacka när det snart är för varmt för att använda den ute?. Istället ska jag börja leta efter en vårjacka i snyggt tyg :) Sen någon gång där mitt i alla tankar så lyckades jag somna, skönt!

Idag har det vart strålande sol och varmt! På varje rast har jag och Sanna sprungit ut och satt oss på vårat nya stekar ställe, var nog 20 grader minst i solen. Nu är det ju nästan sommar, me like!

Nej nu hoppar jag i sängen och läser lite till på gympan.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jaså, har det? :P Det enda jag känner till om 3D är det som du nämner, röda och blågröna glasögon eller vad man ska säga. Har ingen aning om hur det "nya" 3D ser ut. =)



Jag hoppas verkligen att jag kommer hålla kontakt med mina närmaste vänner i klassen. Jag pratar inte med så jättemånga där, men de jag väl pratar med hoppas jag verkligen att jag fortsätter prata med. Visserligen kommer det kanske vara svårt att hålla kontakten, eftersom alla ska till olika gymnasium, kanske lite längre bort så att de måste pendla. Då blir det ju mindre tid hemma, vilket innebär mindre tid till att prata. =/ Det är svårt det där, men det enda man kan göra är ju att hoppas på det bästa. =)



På tal om något helt annat så måste jag bara påpeka att det blivit så mycket varmare! Jag var snabbt nere på Konsum idag vid halv åtta-tiden och då gick jag ute i bara min skinnjacka och tunna strumpbyxor, och det var faktiskt riktigt härligt! :D



Fy vad härligt det låter att ha ett "stekar ställe", vi har tyvärr inte tid till att hitta såna ställen i skolan. Vi har för lite rast. ;)



Kram!

/Beccy

2010-04-12 @ 22:37:15
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0