3:e April

Hej på er :)!

Har varit lite dålig med uppdateringen, men har inte orkat sitta vid datorn.

Igår var jag på bio med Julia, Daniella, Andreas, Victor och Sebastian (?) Det var trevligt :) Dock kände jag bara Julia och Della men dom andra var trevliga dom med, snackade inte så mycket med dom men ändå^^ haha, blev lite blyg tror jag.. menmen. Vi såg The Bounty Hunter. Inte världens roligaste film om man frågar mig, tyckte den var ganska seg och långtåkig och ibland förstod man inte riktigt varför dom var efter Nicole (Jennifer Aniston) Men den var ändå okej :)


Idag ska jag till stan med Sanna, vi ska fixa biljetter till Avatar 3D. Vi ska se den imorgon istället för idag^^
Sedan ska jag nog köpa en ny foundation och så ska vi väl steka omkring i stan med våra snygga solglasögon ;) haha.
Det är väldigt fint väder idag så jag ska skynda mig och göra mig i ordning nu så jag hinner vara ute i det fina vårvädret.



Ha en fin dag i solskenet :D!

Kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, hade snön varit kvar nu hade det ju varit katastrof! :o Fast snön har varit kvar väldigt länge i år, så det hade ju kunnat hända att den varit kvar nu.. Riktig tur att den inte är det! ;)



Idag, eller snarare ikväll ska jag träffa en kompis då vi ska ner till stan och hyra film, det är filmkväll på gång! Mina föräldrar ska hem till några av deras kompisar och ha påskfest, eller vad man nu kan kalla det. =)



Hoppas ni får en härlig dag i solen! :D

Kram!

/Beccy

2010-04-03 @ 13:58:48
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0