Bloggtorka..

Det är nog det rätta ordet för min kassa uppdatering. Men jag har pluggat hela veckan och har inte haft någon ork till att sitta vid datorn. Ska försöka uppdatera lite oftare men i helgen kommer nog uppdateringen att vara väldigt kass eftersom jag ska till Jenny idag och kommer inte hem förräns på söndag :)

Idag har jag haft sovmorgon eftersom att jag och Sanna ska iväg till ungdomsmottagningen mellan 11:00 - 12:00. Vi ska fixa ppiller eller om det blir pplåster, får se.
Annars så sitter jag och får lite smått damp för jag har inte en blekaste aning om vad jag ska ha på mig idag. I solen är det 15 grader och under dagen skulle det vara 10 grader. Jeans kanske är för varmt att ha? Ååh, jag vet inte. Får la åka naken istället, haha!

Vi får väl se vad jag hittar i min garderob. Ska alldeles strax göra mig i ordning så att jag inte missar bussen. Ni får ha en toppen dag så ska jag försöka att uppdatera så snart som möjligt igen :)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ja, verkligen. Är så orolig för det där! Visst ska det bli lite kul (men samtidigt lite läskigt!) att skaffa nya kompisar, men man hade ju ändå velat ha kontakt med de man gått ihop med de sista åren i grundskolan. Det är så jäkla sorgligt egentligen, att alla sen bara ska skiljas åt. Jag lovar dig, jag kommer gråta som satan på skolavslutningen. Jag kommer till och med sakna våra galna lärare! De är verkligen en klass för sig måste jag säga.... ;)



Riktigt illa om det blir regn imorgon, men man vet ju aldrig vad som händer... Har du hört om den nederans vulkanen på Island som haft utbrott? Undra om vulkanens aska kommer att påverka vårt väder?



Det är helt okej att ta en paus från datorn, det borde jag göra lite oftare om jag ska vara ärlig. ;)Först tar man hand om det viktiga (skola osv.) sen datorn, om man så vill! ;)



Annars mår jag bara så bra som man kan göra! Mina föräldrar har lämnat huset, så hela helgen ska jag klara mig själv! Ska bli så skönt, fast lite synd om dem, dock. De skulle först flyga till Polen, men nu när inga plan flyger från Sverige, så fick de köra till Tyskland istället. De kom iväg någonstans i alla fall, så helt illa blev det inte.



Ikväll ska jag och en kompis laga taco (önska oss lycka till!) och mysa framför tv:n. Haha, vi funderar på att spela in vår matlagning och visa för min lärare som jag har i hemkunskap. Vad tror du om det? ;)



Hoppas du får en riktigt härlig helg med din kompis, och jag hoppas också att det gått bra på ungdomsmottagningen. Själv håller jag mig långt borta därifrån.. ;)



Kram!

/Beccy

2010-04-16 @ 16:57:05
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: j

Hej! synd att du har bloggtorka ..hoppas det går över :)

2010-04-16 @ 22:21:38
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/
Postat av: Madde

Skön bild!

2010-04-17 @ 12:55:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig idag? :)

2010-04-17 @ 15:16:02
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0