Blondinjävel

Ja, det är mig själv jag menar. Jag blir så jävla trött på mig själv ibland så det inte är sant.
När jag kom hem förut så satte jag mig vid datorn och började skriva på mitt arbete i turism, jag hade skrivit ganska mycket och hittat bra fakta. Men på något vis så har jag inte spratat skiten, Fast jag vet att jag har det. Men det ligger inte i datorn. Fast det skulle fan inte förvåna mig om jag har tryckt på fel knapp.. åh, gaah!!

Nu får jag sätta mig och leta reda på faktan igen och skriva om. Nu kommer det ju inte bli lika bra igen bara för det.. Aja, är huvudet dumt så får man lida..

Uppdaterar kanske senare igen, men kan inte lova något!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0