Bytt header

Nu fastnade jag framför datorn istället, hehe.

Min header hade helt plötsligt försvunnit och jag fattade verkligen inte varför. Sen kom jag på att jag hade ju kopierat stilmallen från min förra blogg och hade då kopierat adressen på headern.. äh vafan, jag kan inte förklara. Den hade försvunnit iaf, punkt slut! Haha. Istället så fick jag sätta mig och göra en ny. Började sätta ihop lite bilder som jag hade på datorn men ingen utav bilderna blev fina. Sen kom jag på att jag har ju en rosa blogg så varför inte göra något med rosa? Lika snabbt som jag tänkte det var det gjort och nu ser ni en rosa header :)
Just nu tycker jag om den men skulle inte förvåna mig om jag ändrar mig efter ett tag.. Jag vill nämligen ha headern enda ut i kanterna men jag vet inte hur man gör^^ Kanske någon annan som vet? Annars får jag fråga någon :)

Aja, jag gillar den iaf så det är ju bra. Huvudsaken är att jag tycker om det, det är ju min blogg ;)

Nu ska jag kolla på Vampire Diaries, sedan ska jag sova. Känner hur trött jag är, men någon timme till håller jag mig utan tvekan vaken. Jaja, nu ska jag sluta tjata!

Godnatt och Sovgott

Kommentarer
Postat av: Sofie:Ds

Fin headern :)Ha en underbar dag!

2010-04-24 @ 09:02:54
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0