Det här blir nog en bra kväll

Just nu är på så jävla bra humör! Tidigare skrev jag ju om mina resultat på proven och det som jag är nöjd över och nu har jag nyss gjort klart mitt arbete i turismen om landskapet Uppland, blev faktiskt nöjd :) Hoppas bara att lärarna gillar det lika mycket som jag, haha :)

Sen det bästa av allt. Jag har sommarjobb! Så sjukt jävla gött! Jag kommer vara rik i sommar och får jag så mycket som jag tror att jag ska få så kommer jag ha möjlighet till att köpa en 32" platt-tv för typ 2990 :- SJUKT billigt! Om den nu finns kvar då jag ska ha den vill säga, men det finns antagligen flera isåfall til ett billigt pris :)

Thomson 32" LCD-TV
Fast nu hittade jag en annan för 3990 :- en bättre :) haha. Säger som pappa "köp inte upp pengarna innan du fått dom" Men mitt svar är fortfarande, "Jag ska ha en tv ändå" Den jag har är jätteliten och tjock^^

2/2

Så nu fick ni lite onödig information om det, men kände att jag ville få ur mig det :)

Nu ska jag skriva klart ett svenska arbete också sen ska jag softa resten av kvällen, awesome!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur är det med dig idaG?(:

2010-04-27 @ 19:24:37
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo det är fint med mig. Vad är det för svenska arbete du ska skriva? kram

2010-04-27 @ 19:31:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det var ett riktigt bra sätt att tänka! Det hjälper absolut mot alla såna ångesttankar, så jag tyckte att det funkar utmärkt med en sån tanke! :)



Självklart hoppas inte jag att jag får uppleva något sådant själv heller, jag vet knappt hur jag skulle reagerat, förutom att jag skulle blivit hur ledsen som helst så klart. :(



Hoppas att du har haft en riktigt bra dag annars? Själv har jag också sökt sommarjobb, och även om jag vill ha 9 veckors ledighet får man väl bli lite glad om man får jobb ändå, man får ju tjäna egna pengar. :)



Kram!

/Beccy

2010-04-28 @ 21:32:50
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0