Fredag!

Äntligen är veckan slut, sköööönt!

Idag efter skolan så skynade Jag, Sanna, Julia och Malin oss till bussen för att åka till Gina och shoppa lite. Det är ju så mycket rea där nu. Ni vet de där bassboll tröjorna som typ alla har och som finns i olika färger? Nu äger även jag en sådan, en rosa. Den är jättefin och hur go som helst på, funderar på att köpa en röd eller en svart också...
Hur som helst så hade vi tur att Amanda praktiserar på Gina nu så Sanna ringde till henne och frågade om hon kunde hänga undan tröjorna i vår storlek tills vi kom, självklart gick det :)!
Köpte även en kofta, en svart :) Kan lägga upp det senare när jag tagit kort. Eller... Jag springer iväg och gör det nu. Dock kommer jag ta bilderna med mobilen så dom blir kanske inte i bästa kvalite.

Kommer ett inlägg om en liten stund igen för nu är det dags för mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0