Gårdagens + dagens shopping

Jag fastnade nere i soffan framför tv:n med god mat och hela familjen samlad inklusive brorsans tjej. Trevligt! Träffar honom inte så ofta eftersom han mer eller mindre har flyttat "/ Därför tar jag vara på tiden då han är hemma :)

Hur som helst, nu kommer bilderna på kläderna :)

Tröjan jag köpte igår. Från Gina - 49 :-



Köpte idag. Kofta från Gina - 49 :-



Bassbolltröja. Gina - 249 :-



Bilderna är tagna i brorsans rum om ni undrar ;)

Nu är frågan om jag ska bänka mig framför tv:n och kolla på Disturbia (en film som går på 5an, Thriller) eller om jag ska kolla på avsnitt 19 av Vampire Diaries. Hmm.... nä det blir ett avsnitt av Vampire Diaries, så jäkla spännande nu!

Hoppas ni har haft en fin dag och att ni mår bra :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0