Gäsp

Sitter här med tunga ögonlock och en mun som gäspar. Öronen lyssnar på lugn och bra musik. Hjärnan insåg nyss att den kommer få jobba ett tag till. Ja, surt är vad det är. Men jag har iaf fixat mitt arbete i turismen nu och sparat på rätt sätt. Men klar är jag inte på långa vägar, men hittills ser det bra ut och jag gillar det :)
Efter att ha skrivit om allt och redigerat om det på ett annat sätt så satte jag mig med småföretganade (ska jag göra kompletering på det i morgon). Nu insåg jag att jag helt hade glömt av svenskan, illa! Därför måste jag göra den nu och sen får det bli en sen dusch. Finns i och för sig en till sak jag måste göra i svenskan men det får bli en annan dag :)

Efter skolan idag var jag en snabbis i lite affärer och kollade, hittade en tröja på gina kan visa den i morgon om jag kommer ihåg det :)

Nu måste jag återgå till skolarbetet.. suck..

Hoppas ni har haft en bra dag och får en härlig sömn, Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0