Hej bloggen!

Måste erkänna att det känns lite konstigt att säga hej till en blogg.

Men hur som helst så kom jag nyss hem. Vi slutade extra tidigt idag eftersom de tre sista lektionerna var inställda, hur skönt som helst!
Igår hade vi engelska grammatik prov som vi fick tillbaka idag :) Godkänt var 40 och jag fick 48. Blev förvånad och glad faktiskt, trodde inte att jag skulle få G, men där ser man ;) Har även blivit godkänd på några kompleteringar i småföretagande så nu har jag inte några rester kvar där :) Känns härligt!

Ska alldeles strax sätta mig och skriva klart arbetet i turism. Jag älskar att sluta tidigt för då hinner man göra det man ska så man kan ta det lugnt på kvällen. Ikväll är det ett riktigt tv-tittande från mina ögon.

20:00 Ugly Betty
21.00 Desperate Houswives
21.55 Cougar Town
22.25 Christine


Haha ja, jag har ju en del att glo på ikväll ;)

Nej nu ska jag sätta igång med arbetet. Ha det underbart, kramar ♥!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja tyvärr är de ofta duktiga på det. Usch hemskt. Men hur mår du idag då tjejen? Kram

2010-04-27 @ 14:54:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0