Hemma

Idag har jag stannat hemma från skolan p.g.a världens mensvärk. Inte trevligt! Vaknade först vid halv 6 men eftersom jag bestämde mig ganska snabbt för att stanna hemma så gick jag och la mig igen och sov till 12 eller om det var halv ett, kommer inte riktigt ihåg. Tog iaf en till tablett då, men efter 10-15 minuter så fick jag ta en till. Då släppte det onda äntligen i magen, tyvärr börjar det komma tillbaka nu..

Annars idag så har jag bara varit hemma och latat mig i sängen och kollat på New Moon, härligthärligt!



Jag ska alldeles strax sätta mig och plugga lite och sen ska jag ta mig en dusch. Klockan 21.00 blir det Desperate Housewives som vanligt och sedan Cougar Town  :)

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej. Jag ska skriva rent mina anteckningar från dagens föreläsning i farmakologi nu och sen 21 blir det desperate housewifes :) kram

2010-04-20 @ 19:56:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Det är ändå rätt synd att man aldrig kommer ihåg hur man träffade sina nuvarande kompisar. Skulle varit rätt roligt att tänka tillbaka på hur det var. =)



Kan alltid fråga Hanna om vi ska lägga upp videon, den är väldigt oseriös.. ;) Borde kanske skaffa en konto på Youtube också då, för jag tror inte att man kan lägga upp filmer från något annat program eller Internetsajt. Jag har ingen aning om sånt, får försöka lära mig lite. :P



Haha jag lovar, de där killarna som satt där kunde nog inte vara äldre än tolv! Såna där små skitungar, haha! Man kände sig lite smått mobbad när man satt där, om de nu var tolv och jag femton.. Fast å andra sidan, man har ju ingen aning om det de sa var sant.. Fast de borde nog ha haft en anledning att vara på ungdomsmottagningen, det är väl inget ställe man hänger på utan anledning? ;)



Hoppas du mår bättre nu, måste ha varit hemskt med sån värk! =/



Kram!

/Beccy

2010-04-20 @ 22:44:59
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0