Lika bra som sist

Avatar 3D igår var lika bra som sist. Det enda som skiljde var ju att det var 3D, lite läskigt när sakerna kom flygandes mot en ;) Jag och Sanna satt längst fram i mitten. Var lite skeptiskt mot att sitta längst fram till en början, men det var faktiskt inte jobbigt :)
Avatar är en sjukt bra film, hoppas den kommer ut på DVD snart!
Innan bion, under bion och efter bion var det väldigt mycket skratt och flumm från min och Sannas sida. Herrejävlar vad vi skratta, kramp i magen gånger tusen! Hahaha :)!
Hela gårdagen var en underbar dag!

Idag har det inte varit lika gött väder så jag har legat och degat i soffan hela dagen och kollat på Girls of the Playboy mansion. Så jäkla gött att ligga inne och kolla på tv när det är grått och mulet utanför!

Funderar på att köpa säsongsboxarna..




Om en stund ska jag leta reda på avsnitt 16 av Vampire Diaries :)

Ha en bra kväll! Kram



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet inte om min förra kommentar kom fram, mitt Internet krånglade lite, så jag skriver igen. ;)



Du hade nog inte varit den enda som varit deprimerad om snön varit kvar, jag hade själv varit jättesur. Tänk att inte få använda alla snygga vårkläder! ;)



Jag och Hanna hade verkligen jättekul och mysigt i lördags! Vi hyrde tre filmer, men vi hann bara se en, New Moon. Jag tyckte inte att den var så bra, men det kan bero på att jag somnade mitt i filmen. Då var klockan närmare två, så jag har väl mina anledningar. :P Vi har alltid så kul ihop, Hanna och jag. Hon hittar alltid på en massa galna idéer, som vi ofta gör till verklighet, haha!



Har hört att Avatar ska vara jättebra, dock har jag inte sett den. Att se den i 3D är helt meningslöst för mig, jag kan nämligen inte se det, jag ser det som en vanlig film då. :s



Kram!

/Beccy

2010-04-05 @ 13:43:54
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Jadå, vi har verkligen jätteroligt ihop. :D



Haha, jag kanske ändrar min uppfattning om New Moon, när jag sett hela filmen utan mina små power naps. ;) Jag fattade dock inte alls slutet, tyckte det kom väldigt plötsligt, och det var inte alls väntat. Jag satt och väntade på fortsättningen när eftertexterna kom, tyckte det var ett för dåligt slut. :P



Jag håller på att läsa den första Twlight-boken, sen ska jag börja på den andra. Borde skynda mig att läsa, har lånat boken av en kompis. ;)



Hehe jo, jag kan inte se 3D eftersom jag skelar med ögonen. Det är knappt så att jag själv kan förklara, men mitt ena öga är snett. Har opererats för det, men det har liksom gått tillbaka igen, eller hur man ska säga. Har även haft glasögon i flera år för att själva ögat ska bli helt rakt, men det verkar inte ha hjälpt så mycket. Skulle gärna vilja operera mig igen och rätta till ögat, men vi har pratat med min ögonläkare och hon sa att det finns folk som gjort ca 30 operationer, och det fortfarande inte blivit bättre.



Jag får se hur jag gör med den saken, en operation är inte så "bara", det är riktigt jobbigt om jag får säga det själv. Nu vet du lite. ;)



Kram!

/Beccy

2010-04-06 @ 23:17:20
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0