Klantarshel...

Blir man trött på sig själv ibland eller?
Ja det kan man säga...

Det var ju tänkt att jag och Sanna skulle gå på bio i morgon och se Avatar 3D. Vi reserverade biljetter i onsdags men vi hade ingen tanke på att man måste hämta ut dom dagen innan. Den dagen var ju idag och jag kom på det alldeles för sent, eller rättare sagt jag kollade min mail. Så kan det gå när man inte är uppmärksam. Hur som helst så har jag reserverat nya biljetter så det blir bio på lördag istället. Inget fel med det :)!



Idag är det första April/skärtordagen och det är första dagen på mitt påsklov, så underbart skönt!
Tyvärr kommer jag att få ägna väldigt mycket tid av lovet åt plugg, har 3 eller 4 prov veckan efter lovet.. blä! Men gör man lite om dagen så är det snabbt gjort, den här helgen ska jag njuta iallafall, pluggandet får börja på söndag ;)


Förörvigt så har denna dagen varit riktigt soft och härlig, solen tittade även fram lite då och då. Tummen upp för det :)
Min andra tumme höjer jag för att det börjar bli dags att krypa ner i min otroligt sköna säng och sova, är verkligen skittrött!

Hoppa ni har haft en bra dag och att ni sover gott :)

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0