Såååååå himla GÖTT väder!

Herrejisses vilket härligt väder det har varit idag :D! Så jädrans skönt. Tänkte att jag skulle ta en outfit bild innan jag sprang iväg till bussen, men som sagt jag sprang till bussen så jag hann inte. Men jag hade iallfall på mig min jeansjacka (en kort modell). Och det bästa av allt, jag frös inte! Våren är här! (okej, jag har typ sagt det ett jädra tag nu men nu är den nog här på riktigt, hoppas jag!)

Hur som helst, så var jag i stan en snabbis med Sanna förut. Tänkte att jag skulle köpt ett ny foundation men jag orkade inte så jag gör det någon annan dag :)
Vill ni veta vad vi gjorde istället? Ja, klart ni vill. Vi köpte biljetter till Avatar 3D, som vi ska se ikväll! Hur gött som helst ;)!

Min buss går 19:37 så jag ska väl gå och bättra på sminket nu och fixa lite innan jag drar mig till stan igen :)

Ni får ha en underbar kväll! Självklart får jag inte glömma att säga..


Tusen kramar ♥

Fasen vilket bra humör jag är på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0