Seeegt

Jag har så fruktansvärt jävla tråkigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Just nu sitter jag och väntar på att bella ska höra av sig, vi tänkte ha filmkväll ikväll. Men nu har jag väntat i flera timmar. Kan inte få ta i henne heller för hennes mobil är död.. surt! Får hoppas på att hon kommer hem snart så hon kan ringa eller något. Annars lägger jag mig tidigt ikväll, orkar inte vara vaken om man har det sjukt jävla tråkigt.

Nu ska jag inte göra er på dåligt humör, jag hoppas på att bella hör av sig snart så jag kan få lite roligt. Hoppas ni har haft en fin dag och får en fin kväll :)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är lugnt tjejen. Tack så mycket. Ja den tröjan var jätteskön och fin, perfekt pris också ;) Hoppas din kompis hör av sig så du får lite roligt ikväll. kramar

2010-04-24 @ 18:33:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: Du får ha en underbar kväll!:)

2010-04-24 @ 20:12:26
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Måste först berömma din snygga header! Jag klickade mig in här för några dagar sen, och då hade du helt plötsligt ingen alls, men nu så! Riktigt fint! =)



Jag skulle kunna tänka mig att skaffa ett YouTube-konto, men då måste man ju sätta sig in i det, och förstå hur allt funkar, vilket jag helt ärligt inte orkar just nu. Men det skulle varit kul med några videobloggar, även om jag tror att jag skulle asflabba där framför kameran. Sitta och prata för sig själv liksom, haha!



Haha, man kan ju hoppas att de på ungdomsmottagningen inte delar ut sånt till 12-åringar nej.. Fatta vilket slöseri det skulle bli, eftersom de verkade vara såna där som springer där varje dag och tror att de äger världen. ;)



Annars mår jag bara bra, ska snart lägga mig faktiskt. Det är lite tidigt för mig på en helg, men imorgon ska jag upp tidigt. En kompis har lyckats få med mig på motionssim imorgon, och det är ingen lätt uppgift att få med mig på sånt. Speciellt inte på en söndagsmorgon. ;)



Hoppas att filmkvällen blev av idag, det är inte kul att sitta själv på helgen! =)



Kram!

/Beccy

2010-04-24 @ 23:50:57
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0