Tillbaka! (för tillfället)

Vet inte riktigt hur lång eller kort tid det tar efter att jag skrivit klart och laddat upp detta inlägget på bloggen, förrän jag bloggar igen. Men som sagt så är jag tillbaka för tillfället.

Min helg hos Jenny var toppen. I fredags hade vi filmkväll hemma hos henne med Jessica, Bella, Hugo och Patrik och så självklart jag och Jenny då :) Vi kollade på Motorsågsmassaken och The promnight, bra filmer! Jessica och Bella stannade kvar över natten och på lördagmorgon kände vi (Jag, Jenny, Bella och Jessica) för att gotta tills oss med pankakor till frukost, till det hade vi glass och jordgubbssylt. Mycket gott må jag säga, hehe!
På Lördagskvällen var det filmkväll som gällde igen. Denna gången kollade vi på en Japansk skräckfilm som hette Coming Soon, Riktigt bra film och läskig! Tror det var under den filmen jag slet en del på mina stämband, jävel vad rädd jag blev. Haha :D
På Söndagen var jag och Jenny själva och gottade oss i soffan framför Avatar. Det var tredje gången jag såg den och den blir bara bättre och bättre, upptäcker nya exklusiva saker varje gång :)

Filmerna vi såg:




Dagen idag har inte varit speciellt händelserik så därför slänger jag upp två låtar som ni kan lyssna på tills jag är tillbaka igen. Nu hade jag tänkt kolla på Vampire Diaries men avsnitt 19 har inte kommit upp än, det är sjukt spännande! Men jag får väl hitta på något annat istället :) Nu ska jag sluta tjöta, här kommer låtarna!

Självklart är det något som krånglar.. Istället får ni två kändiskillar att dräggla över tills jag uppdaterar igen ;)!

Channing Tatum!




Ian Somerhalder!



Sådär ja, lite tråkigt kanske men det ser lite bättre ut med bilder i bloggen. Ser inte lika tråkigt ut då :)

Ha det toppen, Godnatt och sovgott :) Kramar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, visst är det så att man oftast inte kommer ihåg hur man började prata och lära känna sina nuvarande kompisar? ;) Det är ganska irriterande egentligen, jag grubblar fortfarande hur jag lärde känna en av mina bästa vänner när vi gick i 7:an.



Jag har hört precis tvärtom om vulkanen. Eller ja, att utbrottet inte kommer att påverka våran sommar alls, men man vet ju tyvärr aldrig.. Får hoppas att det inte blir någon förändring alls, och en varm sommar vill vi ha! :D



Jag och min kompis hade askul i helgen! Och ja, vi spelade in matlagningen. Funderar på att spela upp videon för min hemkunskapslärare, men jag antar att hon inte kommer bli så himla imponerad. Det blev ganska flummigt, men maten blev faktiskt god! Tro det eller ej... ;)



Haha, kan knappt säga att jag gillar ungdomsmottagningen, har knappt skaffat mig en uppfattning om den. Har varit där två ynka gånger, och de gångerna var för att min kompis skulle gå och prata. Då satt jag typ bara i väntrummmet, då ett gång 12-åriga killar satt och diskuterade alla tjejer de legat med.. Jag började nästan asgarva!

Lite roligt minne det där, men nej jag vet faktiskt inte varför jag inte går dit självmant. Det kommer när det kommer! ;)



Kram!

/Beccy

2010-04-19 @ 22:57:12
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo tack det är fint med mig. Vad händer hos dig idag? Kram

2010-04-20 @ 08:45:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0