2010-12-04

Sitter just nu och segar i sängen och ska alldeles strax in i duschen och göra mig i ordning. Nyss ringde det på dörren men jag orkade inte öppna så jag tänkte att dom går väl snart. Men så ringde det igen men jag orkade ändå inte öppna och sen efter ett tag så knackade det också. Så jag tänkte att jag får gå ner och kolla vem det är, öppnade dörren och där stod en jättesöt liten tjej med sin pulka och frågade om jag visste vart Nova bodde (min granne). Tur att jag öppnade, annars hade väl stackaren stått där ute ännu längre eller inte hittat vart hon bodde. Söt var hon i alla fall och jag kände mig snäller som kunde hjälpa henne :) haha, inte för att jag var speciellt schysst från början som tänkte skita i att öppna, men ändå ;)

På tal om pulka, fan vad kul om man skulle åka pulka nu! Haha, det är en sån där grej som är barnsligt roligt. Och jag kommer alltid att ha barnasinnet kvar i mig och vara riktigt barnslig från och till!




Ska snart hoppa in i duschen, fan vad gött! Sen ska jag vara med Andreas :)

Hoppas er lördag blir bra, kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0