23:e December

Har lite svårt att förstå att det är julafton i morgon. Hade julkänslor häromdagen men nu har dom försvunnit.. Får hoppas att dom vaknar till liv i morgon igen :)

ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen börja göra mig ordning lite smått. Ska in en liten snabb sväng i stan med Sanna. Idag är det förövrigt svinkallt ute, tolv minusgrader! Får se till att klä mig varmt sen. Dock är det ganska jobbigt att gå runt i stan som en jävla michelinegubbe bara för att det är kallt ute, blir ju skitvarmt efter ett tag. Fast frysa vill man ju inte heller så får se hur jag gör ;)

Nu blir det in duschen och sen kleta in en liten ansiktsmask i facet och sen lista ut vad fasen jag ska ha på mig (:

Hoppas ni får en fin dag, kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0