28 December

Insåg precis hur trött jag är. Ingen aning om varför, men trött är jag iaf. Därför ska jag alldeles strax lägga mig och kolla på en film, alltid lika mysigt och avslappnande när man är trött. Skulle dock inte förvåna mig om jag somnar!

Annars idag har jag varit i stan med Jenny, sjuuukt längesen vi sågs så det var supermysigt! Köpte mig ett nytt silvershampo, som det även var rea på. Så istället för att betala 225 kr fick jag betala 169 kr, awesome!





Nu ska jag se om jag kan hitta någon bra film på datorn min.. Annars blir det nog att kolla på freaky friday eller någon annan gammal film som jag har i hyllan :)

Hoppas er dag har varit bra, kramar ♥






 




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Hehe, det kändes lite nördigt ändå, trots att vi hade mysigt! :) Det är ju sånt man inte "ska" göra när man är 16, om du förstår hur jag menar. ;)



Filmen var riktigt bra, vi såg Änglagård tredje gången gillt. :) Jag har inte sett de första två, men man fattade ändå en hel del. :)



Låter som om det blivit en lyckad dag på mellandagsrean! Tyvärr lyckades inte jag lika bra i Malmö idag, känns som allt fint är slut redan... Jag köpte istället en klänning för fullpris, som troligtvis ska användas på nyår! Jag har nämligen äntligen något att hitta på då! :D



Kram!

/Beccy

2010-12-28 @ 22:34:42
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0