Andra December

Har nyss pluggat lite på idrotten, teori. Så sjukt tråkigt. Inte så jättelätt heller. Menmen, är klar för idag iaf :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir väl att kolla på tv och käka mat, pannkakor. Så himla gott! Börjar bli riktigt hungrig också.

Julkalandern började ju igår. Kollade inte på det. Förr kollade jag alltid på julkalendern, hade det som en traditon att alltid kolla på julkalendern varje år. Men de senaste åren har det varit rena rama skiten? Så dåligt, t.ex som Allram est... och dom andra åren har inte heller varit något vidare så har slutat kolla. Jag saknar de gamla julkalendrarna, så som Mysteriet på Greveholm, När karusellerna sover och Diselråttor och Sjömansmöss m.m. Det är dom som jag gillar och tycker om mest! Synd att det inte görs lika bra julkalendrar nu för tiden, för då hade jag definitivt kollat.




Nu blir det mat och sedan ska jag nog ta och kolla på den nya julkalendern och se om det är något att ha. Det kan ju vara bra, men det tvekar jag på. Ska i alla fall ge den en chans ;)

Hoppas ni har haft det bra i kylan idag, kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det skulle man faktiskt! Haha, innan hade det inte gått eftersom jag säkert hade fastnat vid Facebook eller något sånt, men de flesta datorerna i skolan är inte spärrade från sidan längre, så man kommer in hur lätt som helst! :D Därför känns det inte lika frestande att hålla på med det istället för skolarbete om man hade fått plugga hemma. Sen underlättar det en del med ljudnivån.



Jag är en sån som vissa dagar hur lätt som helst kan stänga ute ljudet runt omkring, medan jag vissa dagar gärna vill be omgivningen att hålla käften för att jag inte kan koncentrera mig. Dock gör jag det aldrig! ;)



Jag tycker att det händer jättemycket i Desperate Housewives, det är nästan därför jag också tröttnat på det! Allting är så rörigt, man måste nästan ha sett det helt från första början för att förstå något. Vilket jag inte har gjort, haha!



Kram!

/Beccy

2010-12-02 @ 22:28:53
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0