Betydligt bättre

Idag har jag en betydligt bättre dag. Gårdagen var verkligen ingen trevlig dag, hatar att må så kasst. Usch, nu ska vi inte tänka på det. Det är ju som sagt mycket bättre idag :D

Idag blev jag och Malin äntligen godkända i matten, herregud vad vi har kämpat med detta! och nu idag klarade vi oss äntligen, blev så fruktansvärt glad när läraren sa att vi har godkänt. Åh herrejösses vad glad jag är för det, känner mig så duktigt och stolt!
Jag har ju som sagt alltid haft svårt för matte men nu äntligen så har det löst sig och jag är så glaaad :)

Nu ska jag ta och fota lite saker i mitt rum som symboliserar mig, eller som rättare sagt symboliserar mina intressen. Vi har fått en fotouppgift om det i skolan, skitkul att fota och sen få framkalla sina egna bilder :)

Det är den här kameran jag fotar med.



Tog kort med webbkameran därav den kassa kvalitén :)

Ha det toppen, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0