Film-marathon idag igen

Igår hade jag ju mig ett Twilight-marathon och nu har jag planerat att ha ett
Brint It On-Marathon. Kanske inte låter så kul att ha ett film-marathon själv, det är kanske inte skitkul heller. Men det är skönt att vara för sig själv. De senaste dagarna har jag varit för mig själv och bara vilat och haft det bra, antar att jag har behövt det. Vilat upp mig lite nu efter skolan. Men imorgon blir det ändring på det, för då ska jag till stan med Sanna och springa från affär till affär, mellandagsrean!!
Sen resten av veckan har jag lite andra saker inplanerade men ska se om jag kan få saker inplanerade varje dag så det inte blir en dag där jag bara sitter hemma för mig själv, för nu har jag vilat färdigt enligt mig :)

Snart blir det taccos och sen blir det Bring It On-Marathon :) Men idag ska jag inte äta något till filmerna, igår käkade jag ju massa chips och fan vad illa jag mådde efteråt, haha. Klarar mig bra utan sånt där också ;)



Kramisar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det hade vi! :)

Tänkte visa upp vad jag fick i julklapp i något inlägg, i alla fall kläderna! Idag orkar jag inte något av det, dessutom ska jag snart iväg.



Jag ska på bio med mina föräldrar och se Änglagård. Låter lite nördigt att gå på bio med dem, men det var längesen vi gick hela familjen och det kan ju alltid bli mysigt, trots att man är 16 och "borde" gå med sina kompisar.. Kalla det udda, men så är jag! :)



Hoppas du får ett mysigt film-marathon, Bring it on-filmerna är riktigt bra! Tycker alltid det är så kul att de tjafsar som fan om lite cheerleading. ;) Samma sak med Top Model, det är faktiskt kul när de bitchar sig för ingenting. Är det bara jag som tycker så? Man känner sig ju lite ond, haha!



Kram!

/Beccy

2010-12-26 @ 18:33:01
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0