Grinchen ♥

Sitter just nu och kollar på min favoritjulfilm Grinchen. Gud vad jag älskar den filmen, den är så mysig och bra. Kollar på den varje år så fort den går på tv, går den flera gånger kollar jag på den. Så kan det va, hehe :)




Annars idag har jag sovit till halv 12, jättelängesen jag sov så länge. Men gud vad härligt det var. Igår var jag ute på lite äventyr och sen när jag kom hem till min säng kändes det som jag kom till himlen, skithärligt!
Men iaf, sov som sagt länge och senare mot eftermiddagen/kvällen firade vi pappa.
Grattis till världens bästa papi
Har även satt upp och pyntat granen och sånt idag. Passade på att ta fram min lilla platsgran som jag inte haft framme på några år och satte upp den i mitt rum. Jättemysigt :)

Mys!



Hahahha, min bror och Tatiana var här förut. Visst är han snygg :D?



Han har stopat massa vindruvor i käften om ni undrar ;) Jag och Tatti fick oss ett gott skratt i alla fall! :) Hahah!

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0