HallåHallå!

Håller på att tvätta kläder för fullt. Det var på tiden, det var översvämning av kläder i min tvättkorg men nu har jag tvättat ett tag och hinner nog med en tvätt till, blir galen på morgonen när jag inte hittar något att ha på mig bara för att allt ligger i tvätten.

Ska strax hoppa in i duschen också och sen ska jag nog belöna mig lite med några avsnitt av sex and the city. Eller belöna kanske inte är rätt ord, har inte gjort något speciellt. Men gotta mig med några SATC avsnitt. Ska snart börja på säsong 6, känns lite tråkigt eftersom det är sista säsongen :(

Nej nu ska jag dra mig :)




NattiNatti ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Håller med! Det är mycket roligare än att kolla på viktiga saker. Det snyggaste man hittar är ju oftast det man inte behöver! ;)



Jag är inte typen som festar direkt, dricker inte eller någonting, tycker bara att det är onödigt faktiskt. Alltför många vet inte sin gräns, så sånt flippar oftast ut totalt..



Jag hoppas ju att det händer något på nyår, trots att det hänt flera gånger vid olika tillfällen att det aldrig blivit något, mest för att vi är så spontana! :o ;)



Gillar bilderna på dig, förresten! Bild nummer tre var jättesöt! :D



Kram!

/Beccy

2010-12-08 @ 22:22:52
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0