Har bestämt mig för att bleka min utväxt

Förut idag fick jag en idé om att bleka min utväxt, sen bestämde jag mig för att göra det nästa vecka. Det var inte alls längesen jag slingade håret men utväxten finns ju fortfarande kvar och är mörk och bläig, så nästa vecka blir det superblondt! Tänkte vara extra fin i håret till nyår ;)

Hur som helst. Blev inte att jag och Sanna åkte till stan idag, vi tar det nästa vecka istället. Så idag har jag bara vart hemma och gottat mig, ätit gott och kollat på tv hela dagen. Asgött! Senare nu mot kvällen kollade jag på tv med mina kära föräldrar, mysigt! Känns dock tråkigt att min bror inte är hemma dagen före julafton. Förr vaknade vi alltid på julaftonsmorgon och gick ner och hämtade ett paket under granen och gick upp till mamma och pappa och öppnade dom. Saknar det, fast jag förstår ju att det inte kan vara så hela livet. Även om det skulle vara en mysig liten tradition. Så imorgon hoppar jag över att öppna en julklapp på morgonen, inte roligt ensam + att jag får mer att öppna på kvällen ;)

Just nu blev jag jävligt pigg, ingen aning om varför.. Kanske är lite uppspelt inför julafton i morgon trots allt? Eller så är jag bara så trött så jag blev glad, haha. Skitsamma, nu ska jag nog stänga igen datorn och sen kolla lite på tv innan jag stänger mina ögonlock också.

Hoppas ni får en underbar Jul, GodJul på er ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag tror att mitt lov kommer att bli riktigt bra och mysigt! :) Älskar vintern över huvud taget, allt känns bara så härligt med snön och allt, trots att den ställer till lite problem när man ska ut. Vi åkte taxi hem från min farbror ikväll, och taxin fastnade strax innan vår gata så att vi fick gå sista biten. ;)



På julen brukar det vara så att vi varannat år firar med pappas släkt, varannat mammas. Den släkt vi inte firar med på julafton träffar vi dagen innan, som idag! Alltså ska vi fira hos min mormor och morfar imorgon, med min moster och mina kusiner på mammas sida. :) Så har vi nog alltid gjort, det har bara blivit så att vi aldrig firat hela släkten ihop. I så fall skulle det logiska vara att mina kusiners kusiner på deras andra sidan av släkten också skulle fått vara med, men det händer bara när det är kalas. :)



Jag tror att ni kommer få jättemysigt, trots att ni kommer vara så få!♥ Då får man bättre chans att prata med exakt alla, även om det kan gå när man är många också. :)



Önskar dig en riktigt god jul, med god mat (gröten enligt mig) och massa roliga klappar! ♥



Kram!

/Beccy

2010-12-24 @ 01:41:45
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0