Herrejösses..

Vad trött jag är :o! Har vart i stan hela dagen med mammsen. Mysigt! Köpte ett par svarta uggs med högt skafft, varma och goa. Köpte även ett snyggt linne som jag tänkte ha på nyårsafton. Fast man kan ha det vid andra tillfällen också, men första användningen av det blir på nyårsafton :) Köpte även lite julklappar till pappa så nu har jag bara mamma och brorsan kvar. Mamma är det enkelt att köpa till, men inte till min bror. Är jättesvårt, speciellt eftersom han är kille + att det inte är så lätt att köpa något till någon som är 23.. Men något ska jag väl hitta så småningom :)

Linnet/tunika :) N.Y 199 :-



Dock sticks paljetterna lite på magen, eller sömnarna som håller fast dom rättare sagt. Men mamma skulle fixa det åt mig, wonderful!

Det kommer snart upp ett bildspel på mig och Sanna, där jag spelat in när Sanna får sig ett skrattanfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0