Idol 2010 = Jay

Underbart att Jay vann! Har vart helt övertygad om att kommer vinna hela alltet sen flera fredagsfinaler tillbaka, det gjorde han ju också. Men nu när han och Minnah stog där på scenen så tänkte jag "Bara för det kommer väl Minnah att vinna.." För det brukar alltid vara så att den man önskar ska vinna vinner inte. Tex som tidigare år, När Daniel vann istället för Darin, när Marie Picaso vann istället för Amanda Jensen.. liksom vad liknar det?
Men hur som haver så är jag glad att Jay vann, det är han värld! Han är så sjukt duktig så det var toppen :)

Nu har jag iaf gjort mig i ordning för att sova, men ska inte sova riktigt än. Ska lägga mig och kolla på en film innan jag somnar. Låter finfint tycker jag :)


Det får bli She's The Man. Så jävla rolig!




Snyggingen Channing Tatum är med i filmen också, skitsnygg verkligen. Möms!



Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ska jag vara ärlig så gillar jag inte ens cider, vilket de flesta i vår ålder brukar få tag på. Folk säger att det smakar som läsk, men det smakar ju jätteannorlunda jämfört med det! Det har likom inte läskens sötma, eller vad man ska säga.. Är glad att jag inte gillar det i alla fall! ;)



Ja, alltså den tredje bilden i collaget där du har en rosa kofta på fjärde bilden. Tror att du bara har ett linne på den tredje. Tyckte att minen var lite rolig! :)



Vad ska du göra i helgen då, nu när den äntligen börjat? ;)



Kram!

/Beccy

2010-12-11 @ 00:37:03
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0