Inte ett steg utanför dörren

Ikväll ska jag inte ta ett endaste steg utanför dörren. Det är en skridskobana överallt, det vill säga: Svinhalt! + att det är kallt som jag vet inte vad. Så ikväll blir det att vara hemma och mysa och plugga en del på handel. Sen när jag gjort det ska jag kolla på SATC, måste se klart säsong 5 så jag kan börja på 6an snart :) Till det ska jag nog gotta mig med lite lussebullar och pepparkakor, mumma. Kanske skulle vara bättre om jag avstog från sånt onyttigt, fast nä. Här ska det ätas gott, nu innan jul spelar det ju ingen roll för man är aldrig nyttig vid jul och sånt ändå. Men när 2011 har startat ska det bli ändring på det. Ska inte vara lat och tänka "Äh jag orkar inte". Nu jäklans ska jag bli nyttig av mig. Eller ja.. 2011 ;)




Åh vad gott det ska bli!


Nej nu får jag sätta igång och plugga så jag inte behöver plugga enda tills det är dags att sova.

Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Ojdå, då är din önskelista längre än min! ;) Haha, det var så lätt att önska sig saker när man var liten.. Då var det Barbie, Barbie, Barbie.. Eller allt rosa, om du förstår hur jag menar? Jag hade sjukt mycket dockgrejer när jag var mindre.



Låter som om du haft en trevlig kväll! Det måste ha varit riktigt gott med pepparkakor och lussebullar också! Vi har aldrig julbakat de sista åren, så vi har köpta pepparkakor, men inga lussebullar.. Det är ju godast med hemmabakade! :) Eller?



Kram!

/Beccy

2010-12-18 @ 00:58:07
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0