Julafton

Nu är julafton över, i alla fall för min del. Har haft en bra och mysig jul och har fått det som jag önskat mig mest, jätteglad! :)

Här kommer lite bilder på mina klappar :)

♦ Rosa mystofflor :)



Rosa morgonrock



Ed Hardy - Heart and daggers



♦ Filmer



♦ Kamera!



Och så fick jag även pengar, men det är nog inget som är så kul att glo på ;) hehe.

Lite testbilder med mina nya kamera :)

Jag har ändrat ljuset lite på den här bilden, så den är lite "varmare" i färgerna.







Måste dock försöka bli lite bättre på att ta kort på mina ögon, ingen lätt grej inte :o

Nu är jag så trött efter dagen så jag ska nog ta och krypa ner i sängen.

Hoppas er Julafton har varit underbar och att ni fått många fina julklappar, massa julkramar till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0