Juldans

Idag på första lektionen hade vi juldans med två andra klasser. Det var jättekul faktiskt :) Trodde det skulle bli tråkigt och sånt men verkligen alla gick in för det och ansträngde sig så det var roligt!

Resten av dagen gick fort och fick även sluta tidigare. Åkte hem och la mig i soffan och skulle kolla klart på Narnia - Prins Caspian som gick i lördags (hade spelat in den). Startade filmen och såg på den en liten stund, sen somnade jag självklart och vaknade när filmen var slut. Men då hade jag blivit pigg så jag startade den igen och kollade från där jag var. Bra film faktiskt :) Narnia filmerna liknar Sagan om ringen filmerna lite, men tror nog att jag tycker Narnia filmerna är bättre. Sagan om ringen och dom filmerna är så sega.. :o





Igår kollade jag aldrig på SATC, var alldeles för trött för det. Men nu ska jag allt kolla några avsnitt :)
Imorgon är det julavslutning i skolan, fan vad underbart!

Hoppas ni har haft en bra dag, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jag hade nog gjort det om fler hade varit med! :) Efter det som hände i våras går jag efter mottot; Man lever bara en gång! ♥ Vet att jag må vara överdriven med det, men jag gör allt förutom det. Gick miste om så mycket då också, därför är jag extra pepp på avslutningen imorgon! Även om sommaravslutningen är mycket roligare än julavslutningen är jag ändå så himla glad! Vet inte varför, men jag är på så gott humör! :D



Jag har också blivit fegare, men jag tycker fortfarande att det är så kul! Jag tror egentligen att jag var som fegast i våras, men nu är jag nog back on track igen! Kommer ihåg i 4:an, tror jag att det var? Då spelade vi upp Grease och Sound of Music, du skulle sett vilken grej det var! Då spelade jag skolsköterskan i Grease, hade en replik! ;)



God jul! ♥

Kram!

/Beccy



2010-12-20 @ 21:58:38
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0