Näe usch

Näe usch vilken jävla skitdag. Började dagen med att bli väckt av den äckliga ringsignalen från klockan och att det var så fruktansvärt varmt i mitt rum så jag kunde inte ligga kvar i sängen. Redan där blev allt till en helvetes dag.
Åkte i alla fall iväg till skolan med världens mensvärk. Direkt på morgonen var det luciatåg i gympasalen men det var så knökat med folk så inte fan såg man något. Vi satte hos vid ett bord längre bort och pratade istället. Efter det hade vi gympa vilket jag inte var med på, hade ju som sagt skitont i magen och var även väldigt nedstämd och deppig. Dagen rullade på och jag fick ändå lite roligt under handelslektionen när vi skyltade. Det är bra att jag har så mycket fina människor runt omkring mig som kan få mig på bättre humör :)
Men sen så gick det inte mer pga magen och annat som inte var som det ska vara idag så jag gick mot bussen och åkte hem. Har en jävla huvudvärk också. Varför ska jag få ha en sån äcklig rövdag?! Jag är ju alltid så glad annars.. Men jag antar att sånt går i vågor. Hur som helst så är jag hemma nu iaf och ska snart börja plugga lite, har prov i samhäll i morgon.

Förstår om detta inte var ett sånt uppmuntrande inlägg precis, men ibland behöver man verkligen skriva av sig. Vilket jag behövde nu. Senare ikväll ska jag kanske träffa Bella och det är toppen, underbar tjej det där ♥

Jag och Bella i somras



Nu ska jag ta tag i plugget och sen kanske jag ska sova en liten stund. Har verkligen inte mått bra idag, både fysiskt och psykist. Så en liten tupplur skulle nog vara bra för mig..

hoppas er dag har varit bättre än min ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Men usch, hoppas verkligen att du mår bättre så snart som möjligt! Magen kan verkligen ta kål på en ibland! :o



Visst är bio härligt? :) Egentligen är det ett slöseri med pengar eftersom man hur lätt som helst kan hyra filmen när den kommit ut, för säkert mindre än halva priset av vad biobiljetten kostat! Fast att sitta i en mörk biosalong är så sjukt mysigare egentligen! Eller ja, det beror på. På bio kan man aldrig kommentera filmen särskilt mycket utan att störa, vilket har hänt att jag gjort en del gånger, haha.. ;)



På tal om julklappar; jag vet inte alls vad jag önskar mig! Frågar släkten så säger jag alltid kläder, de har man aldrig för mycket av! Annars önskar jag mig kanske Blondinbellas bok Egoboost. Skulle egentligen köpt den när hon var i Malmö, men vem var pank då? Jag... :(



Är jag den enda som skriver önskelista för hand fortfarande? Jag tycker att det är sjukt mysigt, jag får världens julkänsla då! Något som dock är ett minus är vår snö just nu.. För någon dag sen regnade det, så nu är det verkligen svinhalt! Jag som hatar att trilla och slå mig eller vara nära på att göra det går sakta som fan, vilket gör att det tar hur lång tid som helst att ta sig fram!



Kram!

/Beccy

2010-12-13 @ 23:10:17
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0