Pirates of the caribbean

Igår efter att jag och Sannisen hade blonderat oss så kollade vi på pirates of caribbean -  död mans kista. Mycket bra film, eller alla dom filmerna är bra. Dom är roliga och spännande på samma gång och Jack Sparrow (Johnny Depp) är så skön, haha!

Hur som helst så zappade jag nu mellan kanalerna och såg att den tredje filmen,
vid världens ände, går på 4an nu. Stört irriterande eftersom jag gärna hade velat se den eftersom jag inte har sett den förut. Jag kollade i typ en minut sen skyndade jag mig att byta kanal så jag inte ser hur den slutar eftersom jag planerar att se den en annan gång/dag. Ska se om jag inte kan få tag på dom filmerna, dom är ju inte så nya direkt så jag kan säkert hitta dom för ett billigt pris någonstans :)



Vet inte om det bara är jag som är lite eftebliven men såg precis att det även kommer en fjärde film under 2011. Den ska jag utan tvekan se på bio! :)

Nej nu får jag ta och sova.. eller måste ju inte egentligen. Jag har ju lov, så underbart att göra precis vad man vill :D
Fast jag är rätt trött så kommer nog inte sitta uppe länge till.

NattiNatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0