Ska alldeles strax börja fixa

Även fast vi inte ska ta bussen förrän klockan 20.00 ikväll, ungefär, så ska jag redan börja att förbereda. Ska snart ta bort mitt nagellack och sedan hoppa in i duschen. Klockan halv tre ska jag möta upp Sanna och Julia så ska vi köpa pizza och sen traska hem till mig och äta och sen fixa oss i ordning inför kvällen. Ska bli riktigt roligt faktiskt, vi alla ser fram emot det!

Håller även på att ladda min kamera för fullt, för idag ska det tamejfan fotograferas mycket! Bloggen får nog förbereda sig på en bildbomb imorgon eller på söndag. Funderar även på vad jag ska ha för frisyr.. Vet inte vilken locktång jag ska använda eller om jag ska ha håret uppsatt i någon fin frisyr. Hmm... aja, det får jag nog fundera på sen :)

Passar på att säga GOTT NYTT ÅR! Till er om jag inte hinner det innan jag åker iväg.



Hoppas ni får en bra nyårsafton, massa kramaaaaar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0