Söndag 19/12

TjenaTjena!

Sitter just nu och bara glor runt på datorn lite. Ska alldeles strax plugga lite på handel, har prov i det imorgon. Får hoppas att det går bra. Önskar att det hade vart lov nu, orkar inte gå upp till skolan i morgon.. Aja, på tisdag får jag mitt efterlängtade lov så det ska jag nog klara :)

Förövrigt idag så har vi vart hemma hos några familjekompisar, trevligt! Nu är jag väldigt trött eftersom jag har fått underhålla deras lilla dotter hela dagen, haha. Helt sjukt hur mycket energi små barn kan ha. Fattar inte hur dom orkar springa runt, runt, runt och hoppa och pyssla med både det ena och det andra. Bra att dom i vissa fall kan roa sig själva iaf ;)

Nej nu får jag ta tag i plugget och sen blir det väl ett avsnitt av SATC innan jag dyker in i mina drömmar skulle jag tro :)

Hoppas er dag har varit fin, kramar ♥

Idag är det även fjärde advent, inte långt kvar till julafton nu inte. 5 dagar :o


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Även om det var längesen vi bakade kommer jag ihåg att jag gillade de hembakta lussebullarna mest!



Härligt att du får jullov på tisdag, det får jag också! Vi ska ha någon form av avslutningsshow i skolan, då alla klasserna ska uppträda.. En del i vår klass vägrar, så det blir nog inget. Våra lärare får damp på oss, de vill nog väldigt gärna att vi ska hitta på något. ;) Hade du vågat uppträda för ca 150 pers? ;)



Kram!

/Beccy

2010-12-19 @ 21:43:44
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0