Summer

Hittade några bilder från i somras. Minns hur varmt det var den veckan. Den 10 Juli, hade varit på min brors bröllop och senare på kvällen åkte jag hem till Carro med tjejerna + några andra. Några dagar senare åkte jag och Bella till hennes land och efter det följde vi med mina föräldrar ut med båten. Det var en bra och härlig vecka som jag saknar jättemycket. Jag saknar sommaren överhuvudtaget!

Så här såg jag ut på bröllopet.



Brorsan och Tatiana - Man och hustru ;)



Efter bröllopet åkte jag hem och bytte om och sedan körde mamma och pappa mig och Sanna till Carro.











Några dagar senare åkte jag och Bella upp till hennes land.













Sen helgen efter det åkte vi med mamma och pappa ut med båten.





Jag har absolut ingen aning om hur fasen jag hoppar ner i vattnet, knasigt ser det iallafall ut :) hahah!



Det blev en del bilder, hehe. Men herrejösses vad mycket jag saknar sommaren nu när jag kollat på massa bilder. Solen som värmer och man bara känner hur mycket brunare man blir, sena sommarkvällar vid havet och allt känns så härligt och fridfullt. Ge mig sommaren!!

Något som dock inte är speciellt varmt är att jag om en liten stund ska gå ut på en promenad med Maria. minus 17,3 grader.. brr!! Jag lär ju frysa röven av mig.

hoppas jag inte har gett er alldeles för mycket sommarkänslor nu, kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0