Tack för det...

Hade personaladministrations prov idag sista lektionen och när man var klar med det fick man gå hem, så jag slutade tidigare idag. Åkte in till stan med Julia och hjälpte henne att hitta och köpa julklappar. Sen blev vi sugna på cola så gick till McDonalds för att köpa det, men istället köpte vi varsin glass och delade på en cola. När jag lämnade fram mitt kort och skulle betala så drar hon i kassan kortet i aparaten och så knäcker det till, alltså var det mitt kort som gick sönder.. hon drog det samtidigt som hon böjde kortet, idiotjävel! Så nu har jag en spricka i mitt kort... Som tur var blev inte sprickan på chippet eller på remsan, men liksom kul att ha en spricka i kortet, den är inte direkt liten heller och kortet kommer att gå av om jag ska använda det mer. Inte fan bad hon om ursäkt heller. Tack för den..  blir så trött! Om man pajjar någons kort kan man väl åtminstone säga förlåt eller? Men nej tydligen inte. Eller vara försiktigt med kundernas kort? Hur som helst, får skaffa mig ett nytt kort och när jag ändå gör det ska jag passa på att fixa så man får en valfri bild på sitt kort. Så det är väl bra på ett sätt, men jag skulle behöva använda mitt kort i morgon men nu vågar jag inte det eftersom det är sönder och vill inte att det ska gå sönder mera..

Så här kan det se ut, men jag ska givetvis ha en annan bild ;)


Lånade bilden från google.

Aja nog om det, var tvungen att skriva av mig lite.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska iaf kolla på idolfinalen hade jag tänkt mig, om jag gör det ensam eller inte vet jag inte än. Fast det är ju roligare att kolla på det med någon. Får väl se om jag hittar någon liten filur som vill hitta på något :)

Jag kommer  att hålla mina tummar och även rösta på Jay ikväll, han är så fruktansvärt bra!



Nu blir det käk, sen ska jag nog slå in lite julklappar. Har ändå inget bättre för mig innan idol :)

Hoppas er dag har varit bra, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0