Twilight

Hejsan :)

Idag har jag vart ute och åkt runt i affärer för att hitta minneskort och fodral till min nya kamera. Vi började med att åka till Mediamarkt och Elgiganten. Där var det fullt kaos.. Helt stört mycket folk, det var som om man vore i Ullared. Vi åkte hur som helst där ifrån. Några timmar senare åkte vi till en elgiganten och expert på ett annat ställe och där hittade jag ett minneskort och fodral till kameran, fodralet är också rosa och fint :)

Nu ska jag snart ha ett litet twilight-marathon för mig själv. Har sett filmerna ett antal gånger så jag vet ju vad som händer. Men dom är fortfarande lika bra och tredje filmen Eclipse fick jag ju igår :) Så nu blir det julmust och chips till några timmars filmtittande, gottgott!




Hoppas er dag har varit fin, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0