31 Juli - 2010

HallåHallå!

Sitter och kollar på någon knepig film på 3an med Tom Hanks, Den gröna milen eller något heter den. Har inte direkt hängt med från början så jag fattar typ inget, så enligt mig är den konstig. Ganska hemsk också. Nåja, nog om det!

Idag har vart i stan med mamsen :) Mycket trevligt. Hittade en söt tunika, ett långt linne, skor och en bh :) Fick även en skitsöt tekopp av mamma. Älskar te!
Har faktiskt shoppat rätt mycket nu den senaste veckan. Ska ta kort och lägga upp här någon dag, men jag är seg med sånt så det lär väl ta sin tid om det inte sker ett mirakel när det gäller min seghet.



Har inte så mycket mer att skriva men detta inlägget känns lite tråkigt att lägga upp som det ser ut just nu..
Slänger upp en bra låt istället :)





Adam Lambert - If I had you

Älskar låten och hans sjukt bra röst! Så jävla härlig är den!

Hoppas ni har haft en toppen dag :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0