Magandang umaga

Lite kul att variera sig. Rubriken till inlägget är "Godmorgon" på Filippinska. Fråga mig inte varför jag tog Filippinska, haha.

Nu har det gått ett tag sedan jag bloggade igen. Men i torsdag efter att jag slutat jobbet har jag inte haft någon som helst tid eller ork att sitta vid datorn. Från torsdag till Lördag sov finfina Jessica hos mig :) På lördagen var jag på min brorsas bröllop :) Senare på kvällen åkte jag hem till Carro där alla goa tjejer var, typ grillkväll som slutade med en liten fest, efter det sov jag hos Sanna :)

Ska se om jag kan lägga upp lite bilder någon dag framöver från bröllopet :)

Så här såg jag ut i alla fall :)



Hade på mig ett par 5cm klackskor (som jag egentligen anser är för högt för mig). Jag som vanligtvis är 1.77 blev 1.82 i dom skorna.. hehe.

Nu ska jag smått börja fixa lite med saker och ting och göra mig ordning. Men hoppas ni har det skönt i sommarvärmen :)!



                                Gyllene Tider - Sommartider


Kramar


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det är riktigt bra tjänat! Skulle gjort vad som helst för de pengarna, nu när man har tid att springa på stan och shoppa hela tiden, haha! Och alla snygga sommarkläder, hjälp!



Fortfarande så gör det absolut ingenting att du är seg på att svara på kommentarer, ibland orkar man inte svara, eller så sitter man inte vid datorn över huvud taget och det är helt förståeligt nu under sommaren! =)



Hmm, ja vad har jag haft för mig? En del faktiskt. =) Såg bio både i tisdags och onsdags. Kommisarie Späck och Beck såg jag! Späck var absolut inget att rekommendera, tur att jag hade fått presentbiljetter, för jag hade aldrig betalat för att se den! I fredags var jag i Kristianstad och väntade på Kenza när hon kom med tåget, hon och hennes familj skulle på hennes systers bröllop.



Jag är så jävla stolt över att jag äntligen fick träffa henne! Om du läser hennes inlägg Skånska läsare ser du mig på en av bilderna, jag står vid sidan och det är bara halva jag som syns, men ändå. :D



Hon skrev om mig lite också i sin text, du kanske kan lista ut vad som handlade om mig när du läser? Rätt pinsamt, men ändå. Vet inte vad jag ska säga om träffen annars, allt gick så fort. Är bara så himla lycklig, det var fantastiskt! :D



Hjälp, som det här låter. ;)



Kram!

/Beccy

2010-07-12 @ 23:14:16
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Anonym

skorna ser ju helt platta ut haha ;s

2010-07-13 @ 21:53:11
Postat av: Rebecca

Svar: Tack så jättemycket! Är glad att jag fick jämnat till pagen lite, håret hade vuxit så mycket så att man knappt såg att det var en page. :)



Det är inte så lätt att se mig på bilderna, eftersom bara halva jag syns, om inte mindre. I alla fall, jag är med på första bilden, står typ längst till höger i bakgrunden. Man ser en vit tygpåse och att jag har vita Converse på mig. Haha, världens minsta bild på mig, men ändå. Det är en ära att vara med i hennes blogg, även om inte ens hela jag var med! :)



Annars mår jag jättebra, har variti Lund hela dagen med en kompis så är rätt trött nu. Känns som om sommarlovet börjar dra ihop sig nu, börjar skolan om mindre än en månad.. Känns inte jättebra, men först ska jag på semester till Slovenien. Åker på lördag!



Har du någon speciell semester inplanerad? =)

Kram!

/Beccy

2010-07-28 @ 00:53:50
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0