Sista veckan

Nu är jag inne på min sista vecka på sommarjobbet, sjukt härligt! 

Kort sammanfattning om de senaste dagarna :)

Fredags: Jag åkte till staden med fina Sanna och gick i lite affärer sen gick vi och väntade på hennes kille i miljoner år. Vid halv tolv tiden eller när det nu var åkte jag hemmåt. Jag och sanna hade grymt skoj innan hon hoppa på bussen för att möta sin kille. Jävlar vad vi skrattade, så himla härligt med skrattanfall! Älskar när det krampar i magen :D

Lördags: Jag tog bussen hem till min vän Jesper och så fixade vi lite och sen åkte vi ner till havet och sola och bada och hade det trevligt :) Framåt eftermiddagen åkte vi och handlade med två av hans kompisar, vi handla inför tacokvällen. Sen åkte vi hem till honom igen och lagade tacos och sen kom det några till utav hans vänner så vi var 8 pers. Rikigt trevligt :)!

Söndags: Seg hemma dag. Började med att jag sov till kvart i ett. Japp, då hade jag sovit bort halva dagen så det fanns inte så mycket mer att göra, hehe.

Måndag: En vanlig arbetsdag precis som idag (tisdag) så det finns inte så mycket att säga om det :)


Annars så sitter jag och lyssnar på " we no speak americano ". Asgrym och skön låt! Me love it!
Hittade dock inte bästa kvalitén, men ändå ;)


Resten av kvällen ska jag bara softa och sedan ta en lång och härlig dusch. Mitt hår är så jävla skabb, ser ut som jag duschat i ett ton smör eller något... ;O haha.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, det är lugnt. ;) Ibland flippar datorn med en och tar inte med det man skrivit, så irriterad man blir då, haha!



Herregud vilka jobbiga tider ändå! Visserligen kanske du tjänar bra, men jag hade tyckt att det varit jättejobbigt att stiga upp så tidigt och börja jobba! Det är ju tidigare än vad man börjar skolan ju, plus att man slutar så mycket senare! Haha, jag och tider.. ;)



Haha, du ställde inte alls en dum fråga ändå! ;) Men självklart är det härligt med sommarlov! Härligast är nog att man inte har några måsten, så som läxor, skoltider att passa med mera. Du får i alla fall betalt för att passa tider nu! ;)



Kram!

/Beccy

2010-07-06 @ 23:19:29
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: julia

jaa sjukt bra!!

2010-07-07 @ 00:18:09
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0