Var ett tag sen..

Nu är det ännu ett tag sedan jag bloggade. Men har ju sommarlov, datorn kommer efter allt annat :) Men idag är det pissväder så har ändå inget bättre för mig.

Jag har hunnit med ganska mycket sedan sist faktiskt. Bland annat varit med min vän Bella på hennes land i fyra dagar :) Här är lite bilder från det:













Vi åkte även ring efter Alex båt (Bellas kompis) sjukt kul! Senare den dagen kom hans tjej ut till honom och vi alla fyra tog båten ut till en ö och sov där. Lite trångt i båten dock.. ;)






Efter att ha kommit hem från Bellas land tog det inte så lång tid tills jag åkte hem till Jenny och sov där i nästan en hel vecka. Har inga bilder därifrån, men vi hade sjukt kul och var ute med hennes vänner på kvällarna och bada och grilla :)

Sen helgen efter det bestämde jag mig för att följa med mamma och pappa ut med båten, var ett tag sen det med. Och Bella följde med :)



Sjukt fin solnedgång när vi kom fram första dagen :)





Jag har ingen aning om vad jag gör för konstigt hopp, hahaha!







Fint att jag fick med mitt finger nere i hörnet :)

Det har tagigt mig femtusen år att skriva detta inlägg. Har gjort massa annat i mellan, som t.ex: Lagat ost & skinkpaj, duschat och fixat med massa annat som musik och bilder. Men nu är jag klar :)

Nu ska jag gå ner och käka, det luktar mumsigt och magen kurrar :)

Hoppas ni har haft en fin dag,
kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0