....

Komplex,komplex,komplex,komplex. Det har jag nu, över mig själv. Löjligt att tjejer tänker så jävla mycket och har komplex för nästan allt och ingenting. Självklart är jag en typisk tjej som har komplex för onödiga saker. Ganska jobbigt faktiskt, men kan inte hjälpa det. Fan vad jag önska att jag var kortare, att jag hade ett vackert ansikte och en jävligt snygg kropp. Varför kan man inte få det man vill. Att nedvärdera sig själv är det sämsta man kan göra, men ändå gör jag det. Alldeles för ofta. Jävla komplex. Jävla onödiga tänkande. Jag blir sur när andra klagar på sig själva, speciellt mina vänner som är så sjukt fina! Men ändå klagar jag på mig själv..

Nu ska jag sova. Godnatt.


(blev ett deppigt inlägg, men jag kände för att skriva av mig lite..)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket. Hur mår du? Kram

2010-06-09 @ 19:11:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

deppiga inlägg kan vara bra ibland, men oftast så har även den syggaste bruden extrema komplex

2010-06-10 @ 23:44:34
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0