Första dagen på sommarjobbet

Idag har jag börjat sommarjobba. Är så satans trött nu så jag vet inte vad!

Trodde bara att det skulle vara informationsdag idag men där hade jag lite fel. Jobbade en hel dag och slutade vid kvart över fem, har nog aldrig varit så skönt att komma hem förut, haha!

Annars så var det helt okej faktiskt, jag tänker inte klaga. Har 4 veckor nu som jag ska jobba men man får ju en massa pengar i slutändan så det är awesome!

Ska nog alldeles strax lägga mig och kolla på en film, tror det blir "P.S. I love you", kollade inte på den häromdagen :) När den är slut så blir det nog läggdags, så godnatt!




Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: min dag har varit toppen !

din då?

2010-06-14 @ 21:56:13
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag tycker också att det är roligt att kolla på det, trots att jag aldrig gör det. Har bara sett det några enstaka gånger. ;)



Jag ska försöka lägga upp bilder från spexdagen och en massa annat, men jag har inte haft tid eller möjlighet. Dagen efter spexdagen blev jag nämligen sjuk och var tvungen att åka in på sjukhus. Har skrivit om det i mitt senaste inlägg, men kan berätta lite mer.



Jag kommer inte att berätta anledningen till varför jag åkte in på sjukhus, den behåller jag för mig själv så länge, men kanske berättar jag det i framtiden. ;)



Hoppas att du får en riktigt härlig sommar!

Kram!

/Beccy

2010-06-16 @ 17:28:51
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0