Godmorgon

Jag har nyss vaknat upp i båten, mysigt! Dock vaknade jag med huvudvärk, kan bero på att det är så sjukt varmt i båten. Det var längesen jag var ute med båten, så i helgen bestämde jag mig för att hänga med ut, tur var väl det för det är verkligen jättefint väder :) Jenny, jessica, bella och en till jessica är här också och det är toppen! Från det ena till det andra så måste jag bara påpeka ännu en gång att jag är sämst på att blogga.. Men jag är väl i en bloggtorka period. Lika kass på att svara på kommentarer också, men jag svarar på dom när jag kommer hem :) Just nu mobilbloggar jag, men snart är det dags för frukost. Pappa är och köper färska frallor, mums :D

Vaknade nyss upp i båten, mysigt! Dock vaknade jag med huvudvärk, kan bero på att det är så sjukt varmt i båten. Det var längesen jag var ute med båten, så i helgen bestämde jag mig för att hänga med ut, tur var väl det för det är jättefint väder :) Jenny, Jessica, Bella och Jessica (ja det är två jessicor, haha) är här också så det är toppen!  Från det ena till det andra så måste jag påpeka ännu en gång hur kass jag är på att blogga.. Lika kass på att svara på kommentarer. Men jag svarar på dom när jag kommer hem. Just nu mobilbloggar jag, men snart är det dags för frukost. Pappa är och köper färska frallor, mums :D   Ha en fin dag, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0