HELG

Gud vad skönt med helg! Har jobbat hela veckan så jag njuter verkligen nu!

Efter jobbet åkte jag hem och fräschade till mig och bytte kläder sedan åkte jag till stan med Sanna och käkade nachotallrik, så jävla gott! Vi kollade även på VM (dom hade tv där vi var och käka). Det var England och Algeriet som spelade. Vi var så sjukt inne i matchen, ingen aning om vad som hände eftersom vi inte är så intresserade av fotboll annars. Men vi satt där och skrek "Men vafan gör ni?! Så kan ni ju inte göra!!!". Kul var det iaf förutom att båda lagen spelade som två stora skithögar. Vi hejade på England iaf, ska nog kolla vad det står nu. Fast dum som jag är så har det ju självklart slutat nu.. haha, aja.

Jag är är sjukt trött och ska snart gå och lägga mig tror jag. Imorgon ska jag verkligen sova ut! Har gått upp mellan 6 - 7 i en hel vecka nu.. är som en zombie! Bara för att jag vill sova ut imorgon så kommer jag säkert vakna vid samma tid jag gjort hela veckan och inte kunna somna om igen, får hoppas att det inte händer.

Slänger in en låt!

Lady Gaga - Alejandro. Gillar låten sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden! Vi vill också att små som stora bloggare ska få synas och höras här! Kom in! / bloggar24

2010-06-20 @ 20:50:05
URL: http://bloggar24.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Svar: Ledsen att säga, men tyvärr var det ganska allvarligt.. =/ Grubblar fortfarande på varför det just skulle hända precis innan skolavslutningen?! Ingen kan svara på det, men jag kommer inte släppa det här på ett tag.. =(



Låter som om du har sommarjobb, förresten. Jag är en av dem som faktiskt sökt, men som tyvärr inte fick något jobb. Vad jobbar du med? =)



Kram!

/Beccy

2010-06-23 @ 23:27:43
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0