Skolavslutning

Sommarlov, ÄNTLIGEN!

Nu är ettan på gymnasiet avklarad, det går med en väldans fart! Bra tycker jag för jag har vart så himla avundsjuk på de som tagit studenten nu det senaste. Längtar som en gris då, haha!

Efter avslutningen åkte jag till staden med Sanna. Shoppade lite och köpte även biljetter till Eclipse, är vi bäst eller är vi bäst? Ja, vi är bäst.

Efter det gick vi och shoppade. Här är det jag köpte, använde mitt presentkort på Gina :)

Jättesöt tunika, 99.50 kr, det var rea. Dock är bilden lite mörk, men den är jättesöt på!



Gullig bikiniöverdel som jag tänkte matcha med ett par svarta bikinitrosor, 99 :-



Hårspray, H&M 42 :-



Juste! Köpte ett par ljusgula korta shorts igår efter skolan :)



Så det var väl det jag hade att säga för stunden :)

slänger in Frankrikes härliga låt från Eurovision song contest, blir man inte glad av låten? Jag blir det i alla fall, så härlig!


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är inge vidare med mig, är sjuk :/ Vad gör du? Kram

2010-06-11 @ 19:41:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

jag kollar på fotbollsvm. är det nåt som intresserar dig? kram

2010-06-12 @ 20:56:29
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

Sv: jodå allt bara bra :) pluggar på distans så går hemma hela tiden, fast får sommarlov helt den 15:e, skaa göra sista provet då :)

2010-06-12 @ 22:14:16
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0