Snigeln är tillbaka!

För tillfället, kan aldrig lova att jag kommer bli bättre på att blogga. Det märker ni isf :)

Hur som haver. Idag är det måndag och sista måndagen kvar i skolan innan sommarlovet, känns sjukt härligt!
Tyvärr har jag två omprov den här veckan, lite stressigt men jag fixar det! Det första omprovet ska jag göra imorgon och jag kan typ allt så jag hoppas jag kommer ihåg det till provet. Eftersom jag kommer ha ganska mycket att fixa nu den sista veckan så kommer uppdateringen nog fortsätta vara lika kass som den vart det sista.

På torsdag blir jag ett år äldre. 17 år. 17 är typ en tråkig ålder, händer inte mycket. Bara ett år äldre liksom, men man får ju presenter så man ska inte klaga, alltid gött att fylla år :)


Nu ska jag liva upp bloggen med lite bilder från helgen! :)














Fish and chips.. så jäääävla gott!!

Min helg har varit toppen! Har fått mycket färg på kroppen också, speciellt i ansiktet. Hoppas ni också har haft en fin helg!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe det är okej. vilket program går du på? kram

2010-06-08 @ 20:39:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Julia

jaaaa, da snigel

2010-06-08 @ 22:22:55
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0