Tisdag 30 mars

Kollade precis klart på Saltön. Missade det igår så jag kollade på det nu på datorn istället :) Kanske inte världens roligaste serie men jag har själv vart där det är inspelat (var där i somras) så jag får massa härliga sommar känslor :)

Åh, sommarminnen till tusen!


Något som jag funderat på lite från och till är att jag inte vet om jag ens vill jobba inom handel när jag har gått ut gymnasiet (går på handelsprogrammet). Jag känner att jag kanske skulle vilja gå någon ny utbildning efter att ha varit ute och jobbat ett år eller något efter gymnasiet. Kanske en utbildning om stylist eller inredare kanske? Något åt det hållet i alla fall :) Men det är ju som sagt bara funderingar. Jag ska i alla fall gå klart kursen som jag går, finns ingen anledning till att byta. Det är tur att jag valde handel på just den skolan jag går på för annars hade jag inte träffat alla underbara människor som jag har lärt känna :) Vänner är guldvärda!



Ska snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner i min säng. Är skittrött så det känns som att jag kan somna om jag bara kollar på sängen eller kudden ;D

Ni får ha det så bra och sova gott när ni väl hoppar i ner i sängen :) Kram ♥
 




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Vi kollade på Gamen. =)

Jag har faktiskt inte sett så många Beck-filmer, jag är mer för Wallander-filmerna. ;)



Skönt för dig att det snart är lov, det är riktigt härligt! Speciellt nu när det inte ligger en massa snö överallt, för jag hoppas att den smält bort hos er också? =)



Kram!

/Beccy

2010-03-30 @ 23:24:09
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0