Vampire diaries, episode 15

Jag har precis letat upp avsnitt 15 av Vampire Diaries. Jag avgudar serien, så fruktansvärt bra! Jag kollade lite i början på avsnitt 15 för det visades vad som hade hänt i avsnitt 14. Ganska dumt av mig måste jag säga för nu kan jag knappt hålla mig! Men jag har bestämt mig för att kolla på det klockan 20.00 elr 20.30. Hoppas serien kommer ut på box sen också. På tal om vampyrer, jag måste köpa New Moon..

Idag sa en klasskompis till mig att man kan få springmask av att bita på naglarna. Alltså, man kan få en massa maskar som springer runt i röven! Nej inte riktigt, men typ att det kommer ut små äckliga maskar när man skiter. Så jävla äckligt! Snacka om jag INTE ska bita på naglarna mer. Vem vill ha mask i röven liksom? Inte jag i alla fall.
För någon vecka sen målade jag på nagellack för att jag inte ska bita på dom (när jag har nagellack på biter jag inte för att jag inte vill förstöra nagellacket) och då fick dom chans att växa. Min naglar växer faktiskt vädligt fort, vilket är bra :)! Men jag har ingen fin färg att måla på, så det kommer väl få bli en sån där snabbvalsfärg. Jag måste köpa ett rött nagellack, så snyggt!
Kanske ska köpa mig ett chockrosa elr neonrosa också, hade vart ballt!

Nu var det slut på babblet! Ska ner och skära upp lite apelsinklyftor, hälla yogurt i en skål och göra ordning Té, sen är det dags för Vampire Diaries. Låter göttans om ni frågar mig ;)



Hoppas ni har haft en fin dag :) Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0