10-05-10

Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år. Tiden går sjukt snabbt, känns nyss som jag slutade nian och snart har jag gått ett helt år på gymnasiet, även fast tiden går snabbt så är det riktigt skönt!

Idag är det även exakt ett år och en månad kvar tills jag fyller 18, myndig! Det känns så gammalt. Eller det är jag som inte känner mig såpass gammal som jag är. Känner mig alldeles för omogen för att bli myndig nästa år, känner mig fortfarande som ett litet barn ibland. Men som sagt: Man ska alltid ha barnasinnet kvar!

Som det är nu så får jag absolut inte pierca mig i naveln, surt! Men på min 18-årsdag då jäklar! Fast skulle inte förvåna mig om jag inte känner för det då, men om jag fortfarande vill då så ska jag inte tveka :)



Var även och tog ett till hål i mitt ena öra efter skolan, impulsivt. Egentligen skulle jag bara kolla priset men tänkte att jag lika gärna kunde göra det med en gång, varför vänta om man har pengar :)

Nu måste jag ta tag i matten.. Har nationellt prov i det på onsdag. Måste fan klara det, inte roligt annars!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0